Autor:
Martin Zeman
Datum:
05.05.2007
Místo:
Plzeň hl.n.
V roce 2007 se vrátil z dílen před tím notně ošuntělý "jezevec" 210.021-2. Zde ještě s novotou vonícím lakem posunoval na 2.záloze v Plzni hl.n..
Autor:
Martin Zeman
Datum:
30.08.2007
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňský "brejlovec" 750.253-7 provádí manipulaci s osobními vozy na tzv. "polu" v Plzni hl.n.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
16.10.2007
Místo:
Plzeň hl.n.
Předposlední plzeňské eso 363.131-4 stálo na 2.koleji západní části v Plzni hl.n. Před ním vidíme právě začínající posun s lokomotivou řady 363 a třemi osobními vozy coby přídavky pro rychlík, který za malou chvíli dorazí z Chebu a bude pokračovat do Prahy.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.05.2008
Místo:
Plzeň hl.n.
Náš bývalý kolega strojvedoucí Jarda Záleský provádí číštění skříně "své" turnusové 754.057-8. Za chvíli ho čekala cesta v čele vlaku kategorie EC z Plzně do Furthu.
Autor:
Petr Malý
Datum:
28.05.2008
Místo:
Plzeň hl.n.
Na plzeňském hlavním nádraží čekal na svůj další výkon domácí "tranzistor" 742.069-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.09.2008
Místo:
Plzeň hl.n.
V Plzni odpočívá dvojice ušmudlaných "laminátek" 230.025-9+230.026-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
10.01.2009
Místo:
Plzeň hl.n.
Odpočívající lokomotiva 230.084-6 byla vyfocena dne 10.1.2009 v Plzni.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
07.03.2009
Místo:
Plzeň hl.n.
Nejstarší provozní jezevec 210.002-2 byl zachycen při posunu v Plzni hl.n. na sudých kolejích. Stroj byl posléze předán do DKV Brno a tam v roce 2013 dojezdil.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací