Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
15.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
V Plzni hl.n. se objevila lokomotiva 750.333-7 s měřícím vlakem. Tento stroj byl využíván v té době výhradně k vozbě měřících vlaků po celé síti u nás.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
17.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Ještě pod hlavičkou DKV Plzeň vyčkával brejlovec 750.213-1 v Plzni na další výkon v osobní dopravě.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
19.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
"Jezevec" 210.066-7 nasazený opět na 2.záloze osobního nádraží v Plzni, vyčkával na 2.koleji západní části na další práci.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
19.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 242.213-7 se chystala na odjezd s osobním vlakem do Klatov. Autor fotil u 6. koleji západní části v Plzni hl.n.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
25.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Těsně před rozdělením lokomotiv na osobní a nákladní dopravu si ještě "užíval" plzeňský "plecháč" 242.240-0 vozbu těžkých uhelných vlaků.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
25.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňské kvatro 842.023-4, přezdívané "Lucka", právě zastavilo na 6.koleji východní části v Plzni hl.n.
Autor:
Jonáš Janoušek
Datum:
27.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Pěkné "bleděmodrožluté" eso 363.075-3 stálo odstavené nedaleko stavědla II. v Plzni hl.n. V pozadí snímku vidíme část již zlikvidovaných skladů.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
12.04.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
"Čuník" 702.015-9 odstavený nedaleko železniční polikliniky "tzv" u Šoustku v Plzni.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací