Autor:
Martin Zeman
Datum:
21.02.2005
Místo:
Plzeň hl.n.
V náročném zimním provozu, podpořeném zvýšenou přepravou z uhelných pánví do všech koutů naší země se představuje dvojice strojů 242.206-1 a 230.097-8 v čele vyrovnávkového vlaku z Českých Budějovic do Nového Sedla u Lokte, jak čeká na tvz. "čekačkách" v Plzni osobním nádraží na další jízdu směrem do Chebu.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
16.03.2005
Místo:
Plzeň hl.n.
Od nákladního vlaku z Berouna, který před malou chvílí zstavil na sudé straně hlavního nádraží v Plzni, odstupuje lokomotiva 363.055-5.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
17.03.2005
Místo:
Plzeň hl.n.
Plechovka 242.206-1 DKV Plzeň byla zachycena v březnu roku 2005 na čekacích kolejích v Plzni hl.n. V té době sloužila převážně v nákladní dopravě.
Autor:
Jonáš Janoušek
Datum:
10.06.2005
Místo:
Plzeň hl.n.
Téměř bezbarvý jezevec 210.021-2 při posunu v prostředí "pod lávkou", tedy bývalou lávkou, kde vidíme nový silniční most. Název "pod lávkou" se přesto stále používá jako místní označení prostoru, kde právě lokomotiva stojí.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
18.06.2005
Místo:
Plzeň hl.n.
Technický záběr na tehdy nákladního jezevce, nasazeného na 3.záloze byl pořízen v obvodu stavědla 2 v Plzni hl.n.
Autor:
Tomáš Štengl
Datum:
19.06.2005
Místo:
Plzeň hl.n.
Škodovácký tranzistor 740.534-3 vyčkával v obvodu plzeňského hlavního nádraží na ložený vlak uhlí pro svůj závod. Společnost mu dělal stroj ČD - 742.231-4.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
02.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Jedna z mála lokomotiv v tmavším odstínu červené barvy skříně byla například i 242.213-7. Na snímku z kraje roku 2006 je zachycena v Plzni hl.n. na 6. koleji západní části s osobním vlakem do Klatov.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
15.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Brejlovec 754.019-8 ve stavu před dílnami, vyčkával na 17. koleji v Plzni hl.n. na přivěšení k soupravě osobního vlaku do Domažlic.