Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
02.04.1977
Místo:
Plzeň hl.n.
Budějovické "laminátky" řady S499.1 zajížděli turnusově mimojiné do Plzně. S499.1019 byla zachycena přímo na plzeňském Gottwaldově nádraží.
Autor:
Miroslav Kubelka, sbírka: Jiří Šenk
Datum:
00.11.1977
Místo:
Plzeň hl.n.
V kolejišti plzeňské stanice dobírá vodu místní 475.127, než se vydá na svůj osobní vlak. 475.127 zahájila svoji službu v depu Hradec Králové a svá poslední léta prožila právě v depu Plzeň, kam byla předána z depa Brno - dolní 12.10.1974. Zrušena byla 21. června 1978 a zlikvidována byla v Kovošrotu České Budějovice.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
06.04.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Klasika 70. let. Osobní vlaky na "žatecké" ovládaly motorové vozy řady M262.0. Na snímku vidíme jeden z plzeňských strojů, který později prošel rekonstrukcí na řadu 831. Stejně jako tento stroj změnil řadu, měnil se i název hlavního nádraží v Plzni. V době komunismu bylo nádraží přejmenováno v padesátých letech na Plzeň Gottwaldovo nádraží na počest prvního komunistického prezidenta Klementa Gottwalda. Po sametové revoluci se nádraží opět vrátilo k názvu Plzeň hlavní nádraží.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
12.04.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Zánovní plzeňská T478.4010 čeká na tamním Gottwaldově nádraží na pokyn k odjezdu s osobním vlakem.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
12.04.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Novotou vonící T478.4020 se fotografovi producírovala během provozní přestávky mezi vlaky na plzeňském Gottwaldově nádraží.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
12.04.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
První "střídavá" lokomotiva řady S479.0 přijíždí po mostě na sudé straně tehdejšího Gottwaldovo nádraží v Plzni s nákladním vlakem. Lokomotiva byla dokončena v roce 1961. Spolu s druhým prototypem byly nasazovány na dispečerské výkony v uzlu Plzeň. V době pořízení snímku zbýval stroji s číslem 001 zhruba rok provozu do odstavení.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
16.04.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Nová lokomotiva T478.4010 zvěčněná v Plzni hl.n. při posunu.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.05.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Staré budovy, "hamburk", legendární "véčka" nebo všudypřítomný prach a šmír z nedalekého průmyslu - ze škodových závodů, kam jistě mířily i některé zásilky, které právě přivezl nákladní vlak v pozadí snímku. Blíže k autorovi však stál vlak osobní dopravy, kde v jeho čele brumlal "brejlatý dvanáctiválec" T478.3075.