Autor:
Pavel Šiška
Datum:
22.09.2002
Místo:
Plzeň hl.n.
Kolega strojvedoucí Pavel Šiška si chvíle pauzy před vlakem Os 7811 krátil fotografováním své "turnusačky" 363.082-9. Lokomotiva patřila v dobách působení v plzeňském DKV k dobře udržovaným a spolehlivým "esům".
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
09.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Z klatovské trati vjížděl motorový vůz 831.117-7 do osobního nádraží v Plzni. Autor fotografoval z prostoru stavědla, které se přezdívá "Radbuza".
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
V Plzni osobním nádraží bylo vyfoceno "eso" 363.047-2 s rychlíkovou soupravou. Lokomotiva jezdila pod plzeňským depem výhradně na rychlících mezi Prahou a Chebem. V prosinci roku 2007 byla zařazena do nákladní dopravy skupiny ČD.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Brejlovec s nejnižším číslem v Plzni je dlouhodobě 754.006-5. Autor jej zachytil v Plzni na 19.koleji západě, když se chystal do Domažlic jako vlak Os 7416.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
26.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Snímek jako pohlednici vytvořil autor koncem letních prázdnin roku 2003. "Plecháč" 242.263-2 se na 21. koleji chystal s osobním vlakem do Horažďovic předměstí. Tou dobou mu zbývalo necelých 13 let služby, při které si udržel tento pěkný nátěr a dokonce i čelní proužky.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
26.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňský stroj 242.280-6 postával na hlavním nádraží v Plzni v horkém srpnovém podvečeru. Jak vidíme na snímku, předvádí se nám v unifikovaném nátěru. Takto nalakovaných bylo mnoho plecháčů v Plzni i v Brně. V roce 2014 pak ukončil provoz stroj 242.206, poslední zástupce unifikovaného nátěru řady 242 u nás.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
26.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Stroj 831.136-7 dorazil do Plzně s vlakem Os 7605, na postrku mu pomohl vůz 831.215.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
26.08.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
"Čtyřka Líza" při posunu na první koleji v hlavním nádraží v Plzni.