Autor:
Jan Bořík
Datum:
21.01.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Před vjezdovým návěstidlem žst. Plzeň hl.n. zastavil za sychravého zimního počasí dne 21. ledna 2001 stroj 363.079-5 s nákladním vlakem z Berouna. Na pozadí snímku vidíme 171 metrů vysoký komín plzeňské teplárny.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
01.02.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Stroj 701.056-4 na sudých kolejích s pozadím později zlikvidovaného areálu skladů ve stanici Plzeň hl.n. Autor ho zachytil při posunu s konvojem lokomotiv, na konci vidíme 721.183-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.04.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Na plzeňském hlavním nádraží byla k dalšímu nasazení nachystána trojice lokomotiv 230.097-8+242.214-5+242.258-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.04.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Dlouholetý západočeský "tranzistor" 742.397-3 toho času sloužící v okolí Klatov. ještě v unifikovaném nátěru postává v Plzni hlavním nádraží v obvodu Stavědla 5 - tzv. Radbuzy. Na snímku vpravo vzadu si můžeme všimnout legendárních pouličních lamp ze 60.let, kterým se přezdívá "doutník". Stroj 742.397-3 dnes již má tzv. ekolak s krémovým pruhem a doutníci byly vyměněni za novější typ osvětlení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.04.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Další z plzeňských "brejlovců" řady 750. Stroj 750.330-3, zachycený před odjezdem s osobním vlakem do Domažlic, na první koleji v Plzni hlavním nádraží.
Autor:
Petr Malý
Datum:
26.07.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňská "nulka" 750.213-1 vyčkává na odjezd s Os 7604 do Žatce ve výchozí stanici.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
06.08.2001
Místo:
Plzeň hl.n.
Na osobním vlaku do Domažlic se představila plzeňská "nulka" 750.234-7. Na snímku vyčkává na čas svého odjezdu ze stanice Plzeň hl.n.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
01.02.2002
Místo:
Plzeň hl.n.
"Dvojče tranzistorů" v čele s 742.253-8 na čele uhelného vlaku so elektrárny v německém Schwandorfu, vyčkává na 10. koleji v Plzni hl.n. na odjezd.