Autor:
Jan Bořík
Datum:
05.09.1999
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Letmo zařazené stroje 753.265-8+753.029-8 čekají s uhelným vlakem na křižování v žst. Plzeň-Jižní Předměstí.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
03.11.1999
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
S pravidelným nákladním vlakem z Plzně do Domažlic, zastavilo v Plzni-Jížním Předměstí "tranzistorové" dvojče 742.350-2+742.294-2.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
17.04.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Původem „rychlíková” lokomotiva 240.139-6 se představuje na postrku uhelného vlaku v žst. Plzeň-Jižní Předměstí, je duben roku 2000.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
07.05.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Mezinárodní vlak IC 265 projíždí počátkem května 2000 stanicí Plzeň-Jižní Předměstí v čele se strojem 754.051-1.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
07.05.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Ve stanici Plzeň-Jižní Předměstí vidíme lokomotivu 771.027-0, která nahradila dvojici lokomotiv řady 742 a bez postrku se vydávala s loženými wapkami směr Domažlice a dál do stanice Furt im Wald.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
06.09.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Dvojička 742.152-2+742.218-1 zastavila se separátním vlakem v žst. Plzeň-Jižní předměstí, aby vyčkala na křižování s osobním vlakem z Domažlic.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
24.12.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
„Čmelák” 770.006-5 stahuje ložené „wapky” do areálu plzeňské škodovky. Je štědrý den roku 2000.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
11.01.2001
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
V pravém zimním počasí projíždí stanicí Plzeň-Jižní Předměstí plzeňské 750.329-5 + 754.006-5 v čele EC 166 „Albert Einstein” z Prahy do švýcarského Zürichu. Do ukončení provozu tohoto vlaku zbývalo tou dobou téměř přesně půl roku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací