Autor:
Ivo Soukup
Datum:
08.08.1997
Místo:
PARS Šumperk
Pražská 452.001-1 byla zdokumentována dne 8.8.1997 na kancelářské koleji přejímací haly v areálu firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
15.08.1997
Místo:
PARS Šumperk
151.001-5 byla dotažena do areálu firmy PARS Šumperk na zvážení po provedené opravě.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
11.09.1997
Místo:
PARS Šumperk
181.041-5 před opravou na šestnácté kusé v areálu firmy Pars DMN s.r.o. Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
12.09.1997
Místo:
PARS Šumperk
"Malý hektor" 720.098-3 přivezl na opravu do firmy PARS DMN s.r.o. elektrickou lokomotivu 181.035-7, která tou dobou náležela do stavu depa v České Třebové.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
16.09.1997
Místo:
PARS Šumperk
"Šestikolák" 181.041-5 se setkal v šumperském PARSu poměrně netradičně s tramvají T3 č.146 DPMO Olomouc.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
31.03.1998
Místo:
PARS Šumperk
Ohořelý pražským "žabotlam" 452.019-3 čekal v odstavných kolejích firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk na přistavení do opravy.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
09.04.1998
Místo:
PARS Šumperk
Ve "šturcech" firmy PARS DMN s.r.o. čekala na přistavení do opravy lokomotiva 242.224-4. Za ní čekal na to samé motorový vůz 810.326-9.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
25.05.1998
Místo:
PARS Šumperk
Během rozpracovaných oprav bylo v PARSu Šumperk posunováno s 451.092-1 a 851.021-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací