Autor:
Ivo Soukup
Datum:
05.03.2002
Místo:
PARS Šumperk
"Loďák" 831.113-6 byl vyfocen dne 5.3.2002 při odzbrojování na koleji 26 ve firmě Pars nova a.s. Šumperk, kde byl na opravě po násilném poškození.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
06.09.2002
Místo:
PARS Šumperk
Olomoucká "hydra" 851.012-5 čekala v areálu firmy Pars nova a.s. na přistavení k opravě po násilném poškození.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
06.09.2002
Místo:
PARS Šumperk
Značně zubožená "laminátka" 230.092-9 byla dne 6.9.2002 přistavena k opravě EH do areálu Pars DMN s.r.o.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.09.2003
Místo:
PARS Šumperk
V areálu firmy Pars Šumperk byl zdokumentován místní "puklík" 703.002-6.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.04.2011
Místo:
PARS Šumperk
Snímek pořízený "přes plot" dokumentuje stav jednotky 814.065-9 / 914.065-8 přistavené do PARS Šumperk k opravě násilného poškození. K nehodové události došlo 2.2.2011 nedaleko dopravny Vodňany, kde došlo k čelnímu střetu Os 18003 s protijedoucím Mn 88850 vedeným lokomotivou 751.316-1.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
24.05.2011
Místo:
PARS Šumperk
831.186-2,831.110 a 852.007 zachyceny na letním kanále v rámci záručních oprav ve firmě Pars nova a.s. Šumperk.
Autor:
Jaroslav Konvář
Datum:
18.09.2012
Místo:
PARS Šumperk
Prototypové kvatro 842.002-8 v areálu PARS v Šumperku vyčkává na přistavení k rekonstrukci.
Autor:
Jiří Navrátil
Datum:
01.09.2015
Místo:
PARS Šumperk
"Hektor" 720.039-7 si dojel do PARSu Šumperk pro opravované "eso" 363.011-8, které převezl do DPOV Přerov.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací