Autor:
Ivo Soukup
Datum:
27.04.2001
Místo:
PARS Šumperk
Na čtrnácté koleji u haly byla zdokumentována 831.110-2 v záruční opravě ve firmě Pars nova a.s. Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
27.04.2001
Místo:
PARS Šumperk
Motorový vůz 854.024-7 byl dne 27.4.2001 vyfocen čerstvě po rekonstrukci v areálu firmy Pars nova a.s. Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
24.05.2001
Místo:
PARS Šumperk
851.007-5 byla vyfocena dne 24.5.2001 během záruční opravy ve firmě Pars nova a.s. . V roce 2001 ještě bylo zcela běžné posílání "hyder" do dílenských oprav, kterým vévodila právě tato šumperská firma. Provozní život "sedmičky" ukončilo v roce 2006 vykolejení, kdy rok poté byla v Tlumačově sešrotována.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
24.05.2001
Místo:
PARS Šumperk
Na "letním kanále" v PARSu Šumperk postávala "hydra" 852.007-4, která sem byla přitažena na provedení záručních oprav.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
05.06.2001
Místo:
PARS Šumperk
"Laminátka" 230.028-3 byla dne 5.6.2001 vyfocena před hlavní opravou ve šturcu firmy Pars nova a.s.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
06.06.2001
Místo:
PARS Šumperk
"Dvaašedesátka" 830.206-9 čeká na čtvrté koleji ve firmě Pars nova a.s. Šumperk na přistavení k opravě.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
06.06.2001
Místo:
PARS Šumperk
Motorový vůz 852.005-8 byl vyfocen dne 6.6.2001 v areálu firmy PARS Šumperk na tzv. odzbrojovačce před převzetím do opravy.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
02.08.2001
Místo:
PARS Šumperk
V areálu firmy Pars nova a.s. v Šumperka vyčkávala 122.027-6 na záruční opravu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací