PARS Šumperk

Autor: Ivo Soukup
Datum: 16.06.1999
Místo: PARS Šumperk

560.008-5 a 810.431-7 byly dne 16.6.1999 zachyceny na kusé koleji k váze v areálu firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 23.05.2000
Místo: PARS Šumperk

451.046-7 byla vyfocena dne 23.5.2000 na baterkárně v areálu firmy PARS Šumperk, tou dobou zde byla přebírána do opravy.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 18.10.2000
Místo: PARS Šumperk

830.152-5 vyfocená při závěru oprav v přejímací hale firmy Pars nova a.s. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 18.10.2000
Místo: PARS Šumperk

V šumperském PARSu byla před zahájením opravy zvěčněna "hydra" 852.013-2.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 13.11.2000
Místo: PARS Šumperk

Motorový vůz M296.1014 ( od 1.1.1988 označen 853.014-9 ) byl vyroben v roce 1970 ve Vagónce Studénka, obdržel výrobní číslo 72197. Předán byl 30.11.1970 do Prahy-Libně, aby ovšem za krátkou dobu k datu 13.2.1971 byl redislokován do Trutnova. Jeho provozní kariéru ukončila nehoda na přejezdu dne 18.8.2000, poté sloužil jako zdroj náhradních dílů pro 853.023. Na snímku ze dne 13.11.2000 vidíme zmíněný motorový vůz již přistaven na letním kanále firmy Pars nova a.s., kde čekal na rekonstrukci na řadu 854.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 29.11.2000
Místo: PARS Šumperk

Lokomotiva T448.0869 ( IDS-Cargo ) přijela dne 29.11.2000 na zvážení do firmy Pars nova a.s. Šumperk. 

Autor: Ivo Soukup
Datum: 27.03.2001
Místo: PARS Šumperk

830.146-9 zachycena na letním kanále při vyvazovací opravě ve firmě Pars nova a.s. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 27.03.2001
Místo: PARS Šumperk

Motorový vůz 810.090-1 byl přitažen na opravu po nehodě do PARSu Šumperk. V povzdálí stojí 830.146, která tu byla taktéž na opravě.