Autor:
Ivo Soukup
Datum:
15.06.1998
Místo:
PARS Šumperk
230.081-2 během opravy uložení laminátových čel ve firmě Pars DMN s.r.o.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
23.6.1998
Místo:
PARS Šumperk
Na letním kanále v PARSu Šumperk čekaly na přistavení k opravě "laminátka" 230.082-0 a "motorák" 810.228-7.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
13.07.1998
Místo:
PARS Šumperk
Brněnská "hlava panťáku" 560.002-8 čeká v šumperské PARSce na přistavení k opravení. Za ní jsou odstaveny vozy 060.001 až 003, které již byly v různých stádiích opravy.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
03.09.1998
Místo:
PARS Šumperk
"Laminátka" 230.087-9 čekala společně s "motory" 810.237, 810.086 a 810.300 na letním kanále ve firmě Pars DMN s.r.o. na přistavení k opravě.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
23.09.1998
Místo:
PARS Šumperk
V areálu šumperské "PARSky" byly dne 23.9.1998 zvěčněny vozy 560.024-2 a 851.033-1.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
23.09.1998
Místo:
PARS Šumperk
Za kotelnou byla v PARSu Šumperk odstavena lokomotiva 242.283-0, která tu čekala na přistavení do opravy.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
21.12.1998
Místo:
PARS Šumperk
Pražská "bobina" 141.001-8 byla dotažena na zvážení do PARSu Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
31.03.1999
Místo:
PARS Šumperk
Dne 31.3.1999 byla brněnská "laminátka" 230.076-2 přistavena do opravy na druhou kolej předávkového kolejiště firmy Pars DMN s.r.o.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací