Pardubice hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Topení soupravy obstarávala ve stanici Pardubice mrazivého lednového dne roku 1996 ještě "mladá" lokomotiva 163.099-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Z důvodu absence turnusové lokomotivy řady 726 na osobní zálohu v Pardubicích, byl místo ní nasazen čmelák 771.120 .

Autor: David Prause
Datum: 31.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Co se týká barev vozů i lokomotivy, ale také délky soupravy, je to "klasika" devadesátých let. Ve stanici Pardubice se chystá k odjezdu směrem ku Praze rychlík, který vede stroj 150.022-2.

Autor: David Prause
Datum: 31.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Ušmudlaná jednotka 451.050-9+451.049-1 bola autorom zvečnená v stanici Pardubice hl.n..

Autor: David Prause
Datum: 26.02.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Štvorvozový "žabotlam" 451.021-0+451.068-1 odpočíval v obvode pardubického hlavního nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 01.06.1996
Místo: Pardubice hl.n.

"Žabák" 451.002-0+451.054-1 bol zachytený pri odstavení v obvode stanice Pardubice hl.n..

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.06.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Ve stanici Pardubice hl.n. byla při posunu se soupravou osobních vozů zdokumentovaná lokomotiva 141.059-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 749.102-0 při posunu v okolí pošty ve stanici Pardubice hl.n.