Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.06.2003
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 181.066-2 byla zdokumentovaná poslední den před letními prázdninami roku 2003 ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
Petr Malý
Datum:
12.07.2003
Místo:
Pardubice hl.n.
Nedlouho po provedení hlavní dílenské opravy byla zachycena v Pardubicích "zamračená" 751.038-1.
Autor:
Petr Malý
Datum:
12.07.2003
Místo:
Pardubice hl.n.
V Pardubicích čekaly na své lepší zítřky odstavené stroje 751.049-8, 751.314-6, 751.104-1 a 751.357-5.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.11.2003
Místo:
Pardubice hl.n.
V Pardubicích byla v čele nákladníhío vlaku vyfocena "hrbatá" 130.039-1, patřící toho času do stavu depa v České Třebové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.05.2004
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 181.077-9 se právě rozjíždí s uceleným vlakem cementu ve stanici Pardubice hl.n. Stejně jako odbavuje výpravčí osobní vlak ve směru na Hradec Králové, byl odbaven i tento vlak ve směru na Kolín.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.10.2004
Místo:
Pardubice hl.n.
770.036-2 "doma", tedy ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.10.2004
Místo:
Pardubice hl.n.
Na staničním posunu v Pardubicích byla dne 5.10.2004 nasazena vzhledově netradiční 742.120-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
05.04.2005
Místo:
Pardubice hl.n.
V domovském pardubickém depu byl dne 5.4.2005 vyfocen "čmelák" 770.012-3, který měl za sebou již 38 let služby a jeho provozní kariéra se chýlila ke konci.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací