Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
15.02.1996
Místo:
Otrokovice
Dne 15.2.1996 vypomáhal v Otrokovicích při napěťové výluce i přerovský "čmelák" 771.031-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.05.1996
Místo:
Otrokovice
V Otrokovicích byla během posunu vyfotografována "osmsetdesítka" 810.131-3.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.06.1997
Místo:
Otrokovice
"Žehlička" 111.022-0 v rámci staničního posunu v Otrokovicích pomohla "bertě" 751.022-5 přestavit zátěž na 3. kolej.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.06.1997
Místo:
Otrokovice
V Otrokovicích na staničním posunu byla nasazena i přerovská "žehlička" 110.046-0, která byla známá netradiční úpravou pozičních světel.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.07.1997
Místo:
Otrokovice
Přerovský stroj 363.021-7 pomalu přejíždí v Otrokovicích přes most vedoucí nad řekou Dřevnicí, jejíž zvýšený stav značí, že se skutečně jedná o záběr z července roku 1997, kdy značnou část Moravy postihly značné záplavy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
07.07.1997
Místo:
Otrokovice
Do Otrokovic přijíždělo od Břeclavi přerovské "eso" 363.021-7 a potkalo se zde se "šestikolákem" 181.150-4.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1998
Místo:
Otrokovice
Do Otrokovic přijíždí osobní vlak z Vizovic a v jeho čele je "motorák" 810.507-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.01.1998
Místo:
Otrokovice
Do Otrokovic si pro zátěž přijela vlečková lokomotiva 740.776-0 z areálu Tomy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací