Ostrov nad Ohří

Autor: Luděk Maxa
Datum: 27.03.2004
Místo: Ostrov nad Ohří

Rychlíková "krasavice" 749.140-0 je na snímku zdokumentována u stanice Ostrov nad Ohří. Na "háku" má zrovna vlak R 695.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.04.2004
Místo: Ostrov nad Ohří

Lokomotivy 751.210-6 + 751.209-8 v čele vlaku Pn 67765 nedaleko Ostrova nad Ohří.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 12.08.2004
Místo: Ostrov nad Ohří

Lokomotivy 751.161-1 + 751.092-8 v čele nákladního vlaku nedaleko stanice Ostrov nad Ohří.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 25.01.2005
Místo: Ostrov nad Ohří

V zimě 2005 se elektrizace tratě z Karlových Varů do Kadaně rychle blížila do finále, sníh na snímku zakrývá opravenou trať i betonové patky připravené na montáž sloupů trakčního vedení. Tehdy se zdálo, že jeden z nejstarších dosud provozních brejlovců už pomalu najíždí své poslední kilometry, ale tentokrát bylo vše jinak - nakonec se první stroj první série řady T478.3 vyrobený už v roce 1971 dočkal dílenské opravy a i nadále je k vidění v čele vlaků.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 25.01.2005
Místo: Ostrov nad Ohří

Mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Vojkovice nad Ohří vidíme těžký uhelný vlak, který provážely "zamračené" 751.158-7 + 751.157-9. Čas jejich působení na podkrušnohorské magistrále se začínal nenápadně krátit.

Autor: Pavel Čáp
Datum: 08.03.2005
Místo: Ostrov nad Ohří

Mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Hájek projížděl nákladní vlak, který byl veden dvojicí chomutovských "zamračených 751.092-8+751.022-5. Zánovní sloupy trakčního vedení prozrazují postupnou elektrizaci tratě a tím i labutí píseň dieselových lokomotiv v čele nákladních vlaků.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 17.06.2009
Místo: Ostrov nad Ohří

R 610 "Karlex" se 17. června 2009 blíží k Ostrovu nad Ohří. V jeho čele jelo ten den "eso" 363.070-4, vyrobené v plzeňské škodovce v rámci 3. výrobní série lokomotiv typu 69E3.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 17.06.2009
Místo: Ostrov nad Ohří

Dodávky lokomotiv řady 363 do někdejšího lokomotivního depa České Budějovice byly zahájeny počátkem roku 1987, kdy do Budějic z Plzně postupně dorazilo sedm strojů vyrobených v rámci druhé výrobní série. Jednalo se o "esa" inventárních čísel 053 až 057, 079 a 080. Jedno z oněch prvních budějovických, 363.054-8, bylo 17. června 2009 zachyceno v čele rychlíku 612 "Bílina" před Ostrovem nad Ohří.