Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.05.1983
Místo:
Ostrov nad Ohří
V Ostrově nad Ohří zastavil osobní vlak v čele s "brejlovcem" T478.3156 a protože byl datum 8.5.1983, tak lokomotiva poctivě zdravila slavné májové dny.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
17.07.1988
Místo:
Ostrov nad Ohří
Tandem "sergejů" T679.1264 + T679.1415 s uceleným vlakem wapek v Ostrově nad Ohří.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
16.08.1990
Místo:
Ostrov nad Ohří
Stroj T679.1443 byl zachycen na snímek u stanice Ostrov nad Ohří. V roce 1990 zde "sergeje" doslova ovládaly nákladní dopravu.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
16.08.1990
Místo:
Ostrov nad Ohří
S uceleným vlakem automobilů značky Trabant byla za stanicí Ostrov nad Ohří zachycena lokomotiva 781.332-2.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.03.1994
Místo:
Ostrov nad Ohří
"Bondovský čmelák" u stanice Ostrov nad Ohří s manipulačním vlakem.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.03.1994
Místo:
Ostrov nad Ohří
Na klesání u Ostrova nad Ohří projíždí manipulační vlak v čele se "čmelákem" 771.027-0.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.03.1994
Místo:
Ostrov nad Ohří
Každodenní obrázek z podkrušnohorské magistrály z první poloviny devadesátých let. Nedaleko stanice Ostrov nad Ohří provážely lokomotivy 781.590-5 + 781.523-6 jeden ze svých několika pravidelných nákladních vlaků.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
22.03.1994
Místo:
Ostrov nad Ohří
Lokomotiva 781.365-2 v čele nákladního vlaku u Ostrova nad Ohří. Podkrušnohorská magistrála byla vždy spajata s provozem těchto "těžkotonážních dříčů". Své pozice začaly tyto stroje vyklízet ve druhé polovině 90.let, aby uvolnily místo brejlovcům řady 753 a následně pak zamračeným řady 751.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací