Autor:
David Prause
Datum:
10.08.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Stroj 730.005-6 bol zachytený v Olomouci hl.n. zrejme na poste niektorej miestnej staničnej zálohy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.08.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Mezi olomouckým depem a skladištěm projížděl osobní vlak 3740, který byl veden zánovním "peršingem" 162.045-9.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
13.09.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží se potkala šumperská 751.041-5 s třebovskou 130.013-6 a o perón dále postávala krnovská "trojka" 753.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.09.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží byla pořízena pěkně podvečerní fotografie pražské lokomotivy 150.027-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.01.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomoucké přednádraží přijíždí s nákladním vlakem ostravský stroj 181.020-9, který byl tou dobou po vykonané dílenské opravě a v novém unifikovaném laku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
31.03.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Lokomotiva 731.002-2 byla nasazena dne 31.3.1993 na jedné ze záloh na olomouckém hlavním nádraží, toho času byla pátým rokem v provozu od vyrobení.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.04.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Z prevádzky odstavená "rosnička" 710.035-7 v apríli 1993 už len smutne postávala spolu s ďalšími odstavenými rušňami "výbehových" typov na koľaji neďaleko svojho domovského depa Olomouc.
Autor:
David Prause
Datum:
25.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Dnešný múzejný stroj 140.085-2 bol zvečnený v Olomouci v čele osobného vlaku na Nezamyslice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací