Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.04.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
U prvního nástupiště olomouckého hlavního nádraží projížděla místní nákladní "berta" 752.031-5 v čele soupravy dumpcarů.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.04.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci zastavil rychlík č. 809 a v jeho čele byl pražský stroj 162.045-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.05.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Šumperská "berta" 752.038-0 byla zdokumentována u 1. nástupiště olomouckého hlavního nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.05.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
"Buldog" 730.004-9 bol zachytený v Olomouci v máji 1992.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.05.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Z olomouckého hlavního nádaží odjíždí rychlík č.809 a v jeho čele "bzučí" pražský "peršing" 162.043-4. Zmíněná lokomotiva za dva roky předá své podvozky "esu" 363.124, které tím bude zrychleno a "peršing" dostane nové označení 163.243-4, jeho maximální rychlost poté bude už jen 120 km/h.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.07.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Ke druhému nástupišti olomouckého hlavního nádraží přijíždí rychlík v čele se zánovním "peršingem" 162.048-3.
Autor:
David Prause
Datum:
09.08.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci hl.n. je zachycen zánovní "rychlý peršan" 162.033-5. Za strojem je řazen vůz československé pošty, v té době ještě běžný jev na dálkovém rychlíku.
Autor:
David Prause
Datum:
09.08.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Notně oprýskaná "berta" 751.038-1 byla zvěčněna s vlakem osobní dopravy u nástupiště stanice Olomouc hl.n.
Tahle fotografie je jubilejním 1000. záběrem řady T478.1/751 na našich stránkách.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací