Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Rušeň 163.040-9 bol zvečnený na olomouckém hlavním nádraží so súpravou osobného vlaku v auguste 1990. Na čele rušňa je postrehnuteľný ako kruh po zamaľovaní ešte pár mesiacov dozadu povinnej hviezdičky, tak aj stopy po drobných opravách laku.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
U třetího nástupiště olomouckého hlavního nádraží byl netradičně odstaven "hop" 702.023-3.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Fotogrammetrický měřící vůz FS-3 vznikl z původně běžného "orchestrionu" 810.272-5. Na fotografií byl tento tehdy ještě pomerně "civilně" vypadající vůz zachycen v srpnu roku 1990 v Olomouci. Vpravo je patrná část vozu 892.602 alias "FST-2".
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
S motorovým osobným vlakom bol v Olomouci zachytený "kredenc" 830.084-0.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Pri čakaní na odchod s motorovým osobným vlakom z Olomouce bola v auguste 1990 zdokumentovaná pekná 830.157-4.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
Na odchod s osobným vlakom do Prostějova a Nezamyslic čakal v Olomouci motorový vozeň 830.218-4.
Autor:
David Prause
Datum:
00.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
S diaľkovým rýchlikom zastavil v Olomouci "banán" 150.014-9.
Autor:
David Prause
Datum:
01.08.1990
Místo:
Olomouc hl.n.
S rychlíkem se rozjížděla lokomotiva 141.024-0 na olomouckém hlavním nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací