Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
16.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
S nákladním vlakem se od seřaďovacího nádraží se do hlavního nádraží rozjíždí stroj 163.003-7.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
18.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Z důvodů odklonové vozby a nedostatku mašin bylo do Olomouce zapůjčeno českobudějovické dvojče "bert" 749.018-8+749.051-9. Na snímku najíždí na nákladní vlak, který odtáhnou do Krnova.
Autor:
David Prause
Datum:
24.08.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
"Žabák" 451.017-8+451.018-6 postával na olomouckém hlavním nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
25.08.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Krátka, len trojvozňová jednotka 451.017-8+451.018-6 odpočíva u depa v Olomouci.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.10.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Minulostí je působení řady 451 v olomouckém depu. Na snímku vidíme jednu z několika jednotek, které se pokoušely zvládat dopravu na trati do Nezamyslic. Snímek s čelním vozem 451.037-6 pořídil autor přímo na hlavním nádraží v Olomouci.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.02.2007
Místo:
Olomouc hl.n.
S uceleným nákladním vlakem čtyřnápravocých "zetek" byla v Olomouci vyfocena "hrbatá" 130.015-1.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
28.06.2007
Místo:
Olomouc hl.n.
"Bardotka" 749.121-0 byla v slunečné ráno 28.6.2007 zachycena v Olomouci i s podílnovým vojenským vozem Bh.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.08.2007
Místo:
Olomouc hl.n.
Olomouckou hlavní stanicí projížděl nákladní vlak, který měl v čele "hrbatou" 130.015-1, za níž byl netradičně řazen i polský "čmelák".
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací