Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.06.2005
Místo:
Olomouc hl.n.
Před olomouckým depem byla zachycena pěkná "žehlička" 110.051-0.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.06.2005
Místo:
Olomouc hl.n.
V letech 2003-2006 vrcholilo neblahé vandalství na ostravských lokomotivách. Toto nepříliš hezké období, nám přibližuje stroj 182.040-6, který je poznamenaný těmito "výtvory" opravdu silně, při průjezdu stanicí Olomouc hl.n.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
16.08.2005
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci hl.n. byly odstaveny stroje 740.770-3 a 740.861-0. Jak je patrné na polepech, provozoval je LOKOTRANS. Stroje byly toho času pronajímány hlavně na stavební práce probíhající na koridoru mezi Olomoucí a Českou Třebovou.
Autor:
David Prause
Datum:
23.09.2005
Místo:
Olomouc hl.n.
"Pantograf" s čelnými vozňami 451.073-1+004-6 odpočíval v Olomouci v slnečný septembrový deň roku 2005. Snímka pochádza z nepríliš dlhého obdobia prevádzky "žabotlamov" v oblasti Hané.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.10.2005
Místo:
Olomouc hl.n.
Lokomotiva 111.011-3 stála odstavená v Olomouci hl.n. s "peršingem" ř.163, který se zrovna připravoval na výkon.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
10.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Olomouckým hlavním nádražím projížděl nákladní vlak se žlutým pískem z Mohelnice a v jeho čele byl "peršing" 163.030-0.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
10.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Do Olomouce přijíždí osobní vlak z Nezamyslic a na jeho konci je zvěčněna toho času domácí 451.073-1.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
15.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Lokomotiva 151.018-9 na přípřeži rychlíku z Bohumína do Prahy čeká na odbavení ve stanici Olomouc hl.n. Na snímku je ještě klasický výpravčí hlavní služby, to je dnes minulostí stejně jako samotná lokomotiva, která v roce 2008 ukončila provoz díky tragické nehodě u Studénky.