Autor:
David Prause
Datum:
14.02.1994
Místo:
Olomouc hl.n.
"Bobina" 140.082-9 v značne oprýskanom laku čakala na odchod so svojím vlakom z Olomouce.
Autor:
David Prause
Datum:
17.02.1994
Místo:
Olomouc hl.n.
Rušeň 163.046-6 Českých drah vyčkával na ďalšiu prácu v Olomouci dňa 17.02.1994.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.04.1994
Místo:
Olomouc hl.n.
Šumperská "berta" 751.040-7 čeká s osobním vlakem na odjezd z olomouckého hlavního nádraží.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
29.08.1994
Místo:
Olomouc hl.n.
V netradiční roli postrkové lokomotivy osobního vlaku byl v Olomouci zvěčněn domácí "šestikolák" 182.012-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.03.1995
Místo:
Olomouc hl.n.
Odjezd osobního vlaku do Prostějova zdokumentoval na olomouckém hlavním nádraží autor v březnu 1995, kdy se ještě v unifikované verzi nátěru představuje místní 851.006-7.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
10.04.1995
Místo:
Olomouc hl.n.
Šestikolák 182.100-8 byl zachycen při průjezdu stanicí Olomouc hl.n. v čele nákladního vlaku do Přerova.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1995
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci posunovala vzhledově velmi pěkná šumperská "berta" 749.245-7.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
19.08.1995
Místo:
Olomouc hl.n.
U 3. nástupiště olomouckého hlavního nádraží stála velmi fotogenická souprava v podobě "papouška" 477.043 a patrové jednotky Bpjo. Jejich nasazení patřilo do programu oslav 150 let železnice z Olomouce do Prahy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací