Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
753.177-3 bol zaznamenaný v Olomouci pri obiehaní súpravy osobného vlaku, s ktorým prišiel z Krnova.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Dne 1.7.1993 byl na olomouckém hlavním nádraží zvěčněn domácí motorový vůz 851.033-1.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Vtedy zánovný "peršing" 163.048-2 bol so súpravou osobného vlaku zvečnený na olomouckém hlavním nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Posilový rychlík ze stanice Most do stanice Veselí nad Moravou přivezla do Olomouce hl.n. "bobina" 141.007-5.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
S osobním vlakem do Břeclavi se v Olomouci hl.n. chystá přerovská 363.018-3.
Autor:
David Prause
Datum:
01.07.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Přestávka mezi vlaky do Šumperka a zpět. Ten den zde byl nasazen také stroj 751.104-1.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
16.08.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží došlo v srpnu roku 1993 k "setkání generací" - místní bobiny 140.089-4 a přerovského "esa" 363.011-8 . Za pozornost u bobiny stojí umístění klaksonů na střeše nebo provedení dálkového reflektoru. Lokomotiva 140.089-4 prošla na přelomu roku 1994 a 1995 EH opravou ve společnosti DYKO v Kolíně s obnovením téměř původního nátěru. Výsledek opravy vidíme na dalších snímcích.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
08.01.1994
Místo:
Olomouc hl.n.
Šumperská "berta" 751.038-1 byla v Olomouci zdokumentována v čele osobního vlaku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací