Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Päťvozová elektrická jednotka s hnacími vozňami 460.013-6+014-4 bola zvečnená pri nástupišti stanice Olomouc hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
752.038-0 na čele osobního vlaku v Olomouci hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
363.017-5 v Olomouci hl.n. v čele vlaku osobní dopravy.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Lokomotiva 150.019-8 byla jednou z prvních, na kterou se po letech unifikovaných vzorů vrátil velmi pěkný tovární polomáčený lak bez dalších doplňků a pruhů. Autor ji zvěčnil koncem června 1993 v Olomouci.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Motorový osobní vlak do Hrubé Vody je připraven k odjezdu. V jeho čele stanula jako náhrada za motorový vůz "berta" 751.141-3.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
753.064-5 při posunu ve stanici Olomouc hl.n.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Ještě plně provozní stroj T478.3389 během posunu ve stanici Olomouc hl.n. Za povšimnutí stojí původní značení a logo ČSD ještě v červnu roku 1993.
Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Posunovací záloha v Olomouci v podání "ponorky" 730.006-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací