Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
24.03.1995
Místo:
Okříšky
V předjaří roku 1995 zářila lokomotiva 749.243-2 novým vnějším nátěrem, který obdržela po krátkém provozu mezi rekonstrukcí a přelakováním. Odpoledne 24. 3. 1995 opouštěla regionální uzel Okříšky s osobním vlakem Os 4815 Jihlava - Brno hl. n.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
13.08.1995
Místo:
Okříšky
Z Okříšek odjíždí osobní vlak 4810 a v jeho čele duní brněnský "krokodýl" 850.030-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.05.1996
Místo:
Okříšky
Po dodání řady 843 do depa v Chomutově, změnily "dunihlavy" své působiště. Jejich novým domovem se stalo jihomoravské Znojmo. Na snímku z konce května pózuje motorový vůz 830.153-3 s osobním vlakem ve stanici Okříšky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.05.1996
Místo:
Okříšky
Jedna z mála "bert", která měla tmavočervený nátěr s žlutým pruhem, byla 751.120-7. Na snímku ji vidíme ve stanici Okříšky.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.03.1997
Místo:
Okříšky
Lokomotiva 751.142-1 čekala na další využití v provozu ve stanici Okříšky.
Autor:
David Prause
Datum:
20.06.1998
Místo:
Okříšky
Farebne zladený príprah jihlavských "barun" 751.050-6 + 751.053-0 v čele manipulačného vlaku bol autorom zachytený v Okříškách.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
16.04.1999
Místo:
Okříšky
Dne 16.4.1999 byla v žst. Okříšky vyfocena znojemská "dvaašedesátka" 831.158-1.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
16.04.1999
Místo:
Okříšky
Okříškama projížděl nákladní vlak od Znojma a v jeho čele byly "zamračené" 751.106-6+751.142-1, obě v typickém nátěru této řady v jihlavském depu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací