Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.09.1983
Místo:
Okříšky
Dvojice "zamračených" T478.2082+T478.2013 byla vyfocena s těžkým nákladním vlakem u Okříšek.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
24.02.1984
Místo:
Okříšky
Poblíž stanice Okříšky byl vyfocen nákladní vlak s jihlavskou "zamračenou" T478.2013.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
21.11.1988
Místo:
Okříšky
Za mrazivého počasí byla v Okříškách vyfocena jihlavská "berta" T478.1042.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
28.04.1990
Místo:
Okříšky
Jihlavská "zamračená" 751.106-6 přijíždí do Okříšek s rychlíkem 563 (Plzeň - Písek - Brno).
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
07.03.1992
Místo:
Okříšky
Znojemský "loďák" 831.092-2 čekal na odjezd s osobním vlakem ze stanice Okříšky.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
07.08.1993
Místo:
Okříšky
Oblouk u Okříšek vytvořil pěknou kulisu pro zachycení "berty" 751.106-6 v čele rychlíku R 562 "Junák" ( Brno - Písek - Plzeň ).
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
30.09.1994
Místo:
Okříšky
Pohled z budějovického rychlíku na ranní Mn vlak z Okříšek do Jihlavy. V pátek 30. 9. 1994 jej vedl stroj 752.082-8 LD Jihlava, takto poslední vyrobený svojí řady.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.03.1995
Místo:
Okříšky
"Kredenc" 830.057-6 v Okříškách v březnu 1995.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací