Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
23.08.1974
Místo:
Obrataň
Ve stanici Obrataň byla během posunu zachycena pátá lokomotiva první série. Do stavu lokomotivního depa Veselí nad Lužnicí, strojové stanice Jindřichův Hradec, byla přidělena od výrobce v březnu 1955 a 18. 3. téhož roku vykonala TBZ. Na rozdíl od prvních čtyř lokomotiv se ji podařilo přečkat dobu rušení a dožila se i založení firmy Jindřichohradeckých místních drah. V dubnu roku 2001 byla z provozu odstavena a až v roce 2006 se znovu rozjela vlastní silou. Na rozdíl od předchozích let je však provozována s novým spalovacím motorem LIAZ M 1.2C 640 S. Lokomotiva tak po vzoru jiných rekontruovaných strojů dostala i nový řídící systém a trakční alternátor SIEMENS 1FC2 284-4, který nadále pohání čtyři původní trakční motory TM35
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.09.1986
Místo:
Obrataň
Z Obrataně se chystá zpět do Jindřichova Hradce lokomotiva TU47.0020.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
10.05.1995
Místo:
Obrataň
Táborská "trojka" 753.046-2 byla dne 10.5.1995 vyfocena s rychlíkem 665 "Junák" poblíž Obrataně. Za lokomotivou je řazen vůz BDS v neobvyklých barvách, které jsou známé zejména z vozů Beer.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.05.1995
Místo:
Obrataň
Manipulační vlak z Horní Cerekve zastavil v Obratani a v jeho čele byla táborská lokomotiva T466.2443, která ještě 7 let po přeznačení nesla tabulky se starými čísly.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací