Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
12.07.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Opravená "prototypová ponorka", nezamenitelná svým žlutým nátěrem, je autorem zdokumentována ve stanici Nymburk hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.07.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Ve slušivém nátěru byl zachycen "první peršing" 163.001-1 v Nymburce hl.n.
Autor:
Petr Malý
Datum:
04.09.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Odpolední R 816 do České Lípy se strojem 749.180-6 čeká na čas pravidelného odjezdu ve výchozí stanici.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
29.09.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Lokomotivy 753.301-1 + 753.352-4 rozjíždí svůj nákladní vlak z Nymburka a míří směrem na Mladou Boleslav.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
29.09.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Lokomotiva 122.037-5 ve stanici Nymburk před odstupem ze soupravy ložených vozů řady Falls-z. Lokomotiva byla vystřídána peršingem 163.046-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.06.2007
Místo:
Nymburk hl.n.
Pražský "žabotlam" 451.061-6 odpočíval v horúci deň v Nymburku.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
14.08.2007
Místo:
Nymburk hl.n.
Ve stanici Nymburk hl.n. se objevila dvojice zajímavě nabarvených brejlovců 750.199-2 + 750.059-8. Lokomotivy byly původně u národního dopravce na Slovensku, později odprodány ke společnosti Viamont Cargo, to bylo později také prodáno, společnost OKDD v roce 2010 přejmenovaná na AWT je provozuje stále.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.09.2007
Místo:
Nymburk hl.n.
Na odjezd čeká v Nymburku se svým nákladním vlakem stroj 130.007-8.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací