Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
18.03.1996
Místo:
Nymburk hl.n.
Na nymburském hlavním nádraží stál nákladní vlak, který měl v čele "šestikoláka" 181.080-3 v netradičním nátěru s nevkusně umístěným výstražným pruhem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.07.1996
Místo:
Nymburk hl.n.
"Uhelka" 121.062-4 zastavila s nákladním vlakem ve stanici Nymburk.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.08.1996
Místo:
Nymburk hl.n.
Ve stanici Nymburk se chystala k odjezdu s osobním vlakem čerstvě opravená bobina 141.018-2. V roce 2014 byla odprodána soukromé společnosti.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
12.03.1997
Místo:
Nymburk hl.n.
Tou dobou již pěknou provozní patinou opatřený "pilštyk" 735.030-9 čekal v Nymburce hl.n na další práci.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
15.03.1997
Místo:
Nymburk hl.n.
Spěšninová raketa Rn 54512 ve stanici Nymburk s lokomotivami 150.018-0 + 163.072-2.
Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1998
Místo:
Nymburk hl.n.
První dvojková uhelka dosud v celozeleném unifikovaném nátěru čeká v uzlu Nymburk na uvolnění trati k další jízdě.
Autor:
David Prause
Datum:
12.03.1998
Místo:
Nymburk hl.n.
"Druhý prototyp" lokomotiv řady 363 odjíždí s osobním vlakem ze stanice Nymburk hl.n.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
25.04.1998
Místo:
Nymburk hl.n.
Z "podhledu" byla zachycena druhá zástupkyně své řady ve stanici Nymburk.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací