Nymburk

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 17.04.2010
Místo: Nymburk

"Peršing" 163.013-6 odjíždí z Nymburku s nákladním vlakem 1.nsl. Pn 64698. V roce 2012 byla tato lokomotiva v šumperském PARSu zmodernizována a přeznačena na 363.517-4.

Autor: Martin Nezdara
Datum: 10.09.2011
Místo: Nymburk

750.289-1 byla z Valašského Meziříčí přesunuta do stavu DKV Brno, potažmo přímo do Nymburka, kde darovala svůj spalovací motor 754.022-2. Později darovala i kabinu a kus čelníku 754.040-4, která byla po nehodě v Paskově. Na snímku je v Nymburku zobrazen  zubožený vrak lokomotivy, které skončila její provozní kariéra jen kvůli tomu, že měla zesílený spalovací motor v dobrém stavu.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 19.10.2011
Místo: Nymburk

Zbytek zadní kapoty ze stroje 742.048-2, který procházel rekonstrukcí v dílnách Nymburku. Lokomotiva byla uvedena do provozu s tzv. "batohem".

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 19.10.2011
Místo: Nymburk

V prostoru dílen v Nymburku postával už stažený z provozu a čekající na další osud, "krokodýl" 851.013-3

Autor: Petr Tausig
Datum: 19.10.2011
Místo: Nymburk

Při posunu zastihl autor snímku "posunku" 708.008-8 s "peršingem" 163.007-8. Obě lokomotivy spadají pod společnost ČD Cargo.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 24.11.2012
Místo: Nymburk

"Tranzistory" čísel 742.140-7 a 742.157-1 vyčkávají na další práci v pěkném industriálním zatiší v Nymburce.

Autor: Václav Šafář
Datum: 05.02.2015
Místo: Nymburk

Legendární "kyklop" T499.0002 byl v DPOV Nymburk zprovozněn, a tak se po necelých dvou desítkách let opět projede vlastní silou. Sloužit bude na Železničním zkušebním okruhu ve Velimi.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 22.04.2015
Místo: Nymburk

První "eso" 363.005-0 lakované v DPOV PSO Nymburk bylo zachyceno na " kostomlatských výhybkách "depa Nymburk při čekání na odvoz a zařazení do nákladního vlaku směrem k domácímu SOKV Ostrava.