Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
17.04.2010
Místo:
Nymburk
"Peršing" 163.013-6 odjíždí z Nymburku s nákladním vlakem 1.nsl. Pn 64698. V roce 2012 byla tato lokomotiva v šumperském PARSu zmodernizována a přeznačena na 363.517-4.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
10.09.2011
Místo:
Nymburk
750.289-1 byla z Valašského Meziříčí přesunuta do stavu DKV Brno, potažmo přímo do Nymburka, kde darovala svůj spalovací motor 754.022-2. Později darovala i kabinu a kus čelníku 754.040-4, která byla po nehodě v Paskově. Na snímku je v Nymburku zobrazen zubožený vrak lokomotivy, které skončila její provozní kariéra jen kvůli tomu, že měla zesílený spalovací motor v dobrém stavu.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
19.10.2011
Místo:
Nymburk
Zbytek zadní kapoty ze stroje 742.048-2, který procházel rekonstrukcí v dílnách Nymburku. Lokomotiva byla uvedena do provozu s tzv. "batohem".
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
19.10.2011
Místo:
Nymburk
V prostoru dílen v Nymburku postával už stažený z provozu a čekající na další osud, "krokodýl" 851.013-3.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
19.10.2011
Místo:
Nymburk
Při posunu zastihl autor snímku "posunku" 708.008-8 s "peršingem" 163.007-8. Obě lokomotivy spadají pod společnost ČD Cargo.
Autor:
Miroslav Kouba
Datum:
24.11.2012
Místo:
Nymburk
"Tranzistory" čísel 742.140-7 a 742.157-1 vyčkávají na další práci v pěkném industriálním zatiší v Nymburce.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
05.02.2015
Místo:
Nymburk
Legendární "kyklop" T499.0002 byl v DPOV Nymburk zprovozněn, a tak se po necelých dvou desítkách let opět projede vlastní silou. Sloužit bude na Železničním zkušebním okruhu ve Velimi.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
22.04.2015
Místo:
Nymburk
První "eso" 363.005-0 lakované v DPOV PSO Nymburk bylo zachyceno na " kostomlatských výhybkách "depa Nymburk při čekání na odvoz a zařazení do nákladního vlaku směrem k domácímu SOKV Ostrava.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací