Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1982
Místo:
Most
Svůj prodloužený hlavní rám předváděla ve stanici Most "uhelka" E469.1070. Takto upravené lokomotivy vyjely z výroby pouze čtyři. Jednalo se o stroje 121.030, 121.056, 121.070 a 121.074.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.07.1982
Místo:
Most
"Bobinka" E499.1035 bola počas tradičnej služby v osobnej doprave zachytená pod kulisou mohutnej administratívnej budovy v Mostě.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.03.1983
Místo:
Most
Značně zašpiněný ústecký "panťák" EM488.0085/0086 zastavil v Mostě s osobním vlakem 6850 z Ústí nad Labem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1983
Místo:
Most
Stanici Most opouští jeden z mnoha vlaků, tentokrát E469.1067 s ucelenou soupravou zánovních vozů řady Eas.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1983
Místo:
Most
"Jedničková bobina" E499.1050 byla dne 23.7.1983 vyfocena nedaleko Mostu. Toho času měla za sebou již 23 let služby u ČSD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1983
Místo:
Most
Lokomotiva E469.1037 byla autorem zachycena po příjezdu osobního vlaku do stanice Most, v čele osobních vlaků se lokomotivy této řady objevovaly turnusově.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1983
Místo:
Most
Na záběru z Mostu z léta 1983, se nám představuje dlouholetý "místní dříč" 121.017-8 v čele cisternového vlaku. Všimněme si uhelného mouru všude okolo koleje směřující z pánve...
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1983
Místo:
Most
Město Most je už dlouhá léta spjato s těžbou uhlí. Díky tomu muselo původní město ustoupit rozšiřování těžby a byl vystavěn zcela nový Most. Nejen těžba a s tím spojené uhelné vlaky patří neodmyslitelně k tomuto městu. Patřily sem dlouhá léta i lokomotivy řady E469.1 (121). Jedna z nich je na snímku autora zachycena v čele manipulačního vlaku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací