Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
09.01.2003
Místo:
Most
"Kufr" 810.012-5 odjíždí z Mostu jako smíšený osobní vlak číslo 9703 do Kralup a navíc má s sebou i nákladní vůz na přepravu spěšnin. Píše se 9. ledna 2003 a dnes už do Kralup jede z Mostu jen víkendový spěšný vlak.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
17.04.2003
Místo:
Most
Hneď dvojica "peršingov" r. 163 bola zvečnená pri perónoch v žst. Most. Zatiaľčo stroj 163.098-7 zrejme posunuje, rušeň 163.093-8 čaká na odchod v čele poludňajšieho Os 6835 z Chomutova do Ústí nad Labem.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
17.04.2003
Místo:
Most
Strojvedoucí stroje 163.093-8 sleduje objíždějícícho kolegu, který s "peršanem" 163.098-7 bude pokračovat po přestávce ze stanice Most do Ústí nad Labem.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.07.2004
Místo:
Most
Stroj 162.052-5 rozjíždí ze stanice Most R 696 Ploučnice, do rekonstrukce na řadu 163.2 zbývá ještě víc jak tři a půl roku.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.10.2004
Místo:
Most
810.030-7 odjíždí z Mostu jako vlak Os 6513 do Žatce západu. Má zánovní nátěr s širokým bílým pruhem a v roce 2009 bude přestavěný na 814.230.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.03.2005
Místo:
Most
Průjezd lokomotivy 121.067-3 v čele ložených "wapek" z úpravny uhlí v Komořanech, zdokumentoval autor přímo ve stanici Most. Ještě v roce 2005 jsme přes stanici Most mohli denně tuto řadu potkávat prakticky v čele všech druhů vlaků.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
30.11.2005
Místo:
Most
Záber zeleného "čmeliaka" 770.069-3 vznikol v Mostě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací