Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.04.1997
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
V čele typického osobního vlaku lokálkových tratí, postávala v Mladé Boleslavi 810.577-7 s přípojným vozem Baafx.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.04.1997
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Boleslavská "fujara" 735.181-0 v době, kdy ještě nenosila známý modrý nátěr.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.04.1997
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
714.213-6 čakala na odchod s osobným vlakom z Mladé Boleslavi hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.04.1997
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Ještě plně provozní lokomotiva 735.130-7 v Mladé Boleslavi.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.04.1997
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
771.121-1, stále v staršej verzií unifikovaného náteru ČSD iba s úzkymi žltými prúžkami na čelách, bol zachytený pri vchode do stanice Mladá Boleslav hl.n..
Autor:
Martin Varga
Datum:
01.11.1997
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Dne 1.11.1997 zapózovala na snímek boleslavská "fujara" 735.201-6 ve svém domovském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Ve stanici Mladá Boleslav zapózoval autorovi stroj 735.136-4, který se chystal na jízdu s manipulačním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.02.1998
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Ve stanici Mladá Boleslav hl.n. byla zdokumentovaná lokomotiva 753.016-5. Už ze snímku je viditelné, že tento stroj ( a byl jedním z posledních u ČD , jezdil s osobními vlaky i v zimním období. Umožňoval to jeho stále provozní agregát pro výrobu páry - PG 500.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací