Autor:
Miroslav Boška
Datum:
31.05.1997
Místo:
Mariánské Lázně
U točny v Mariánských Lázních se slunil "malý hektor" 720.145-2, který byl turnusově nasazen na místní staniční zálohu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.06.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Dne 3. června 1997 byla pořízena fotografie stroje 242.237-6 v žst. Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
06.06.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Po provedené opravě a přelakování do původních barev býval číselně poslední hektor řady 720 nasazován mj. na mariánskolázeňskou zálohu a Mn vlaky do Bečova a zpět. Původně byl vyroben pod číslem T435.0609, ale v průmyslu nikdy nesloužil a po přečíslování na T435.0145 byl převzat do služeb ČSD.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Mariánské Lázně
S rychlíkem z Prahy hl.n. do Chebu zastavila lokomotiva 363.068-8 ve stanici Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
11.08.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Jeden z posledních vyrobených vozů této řady - 810.675-9, byl původně dodán do Zdic. Na tomto snímku je zachycený v Mariánských Lázních již na výkonech provozní jednotky Karlovy Vary.
Autor:
David Prause
Datum:
11.08.1997
Místo:
Mariánské Lázně
Pohled do stanice Mariánské Lázně na odstavený "motor" 810.157-9 v době, kdy už byly karlovarské "singrovky" plně nahrazeny právě řadou 810.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
01.05.1998
Místo:
Mariánské Lázně
"Plecháč" 242.203-8 v typickém "chebském" nátěru, zastavil s nákladním vlakem v Mariánských Lázních.
Autor:
Vladimír Kostelný
Datum:
25.04.2003
Místo:
Mariánské Lázně
Stroj 230.047-3 s loženým uhlím pro budějovickou teplárnu zastavil ve stanici Mariánské Lázně. Vlak byl veden pod číslem Pn 67883 ( Sokolov - České Budějovice ).
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací