Autor:
David Prause
Datum:
15.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
735.103-4 - jedna ze dvou "karlovarských perel" v tomto provedení laku je zvěčněna během posunu v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
15.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Ačkoliv tomu vzhled vozu 820.089-1 na snímku z Mariánských Lázní z léta 1993 neodpovídá, tento "motorák" se nejen dožil muzejního provozu, ale ještě stačil obdržet další dva vzájemně odlišné nátěry.
Autor:
David Prause
Datum:
20.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Vůz kulatého pořadového čísla 100 tímto svým vzhledem naprosto vybočoval ze zaběhlých nátěrů ostatních karlovarských vozů ř. 820. Autor jej vyfotografoval v zapadajícím slunci nejdelšího dne v roce při jedné z prvních jízd do Mariánských Lázní po přelakování v polovině roku 1993.
Autor:
David Prause
Datum:
19.06.1994
Místo:
Mariánské Lázně
Vůz nejvyššího inventárního čísla z karlovarské flotily "singrovek" - 820.110-5 - byl zachycený během přestávky v Mariánských Lázních.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
27.06.1994
Místo:
Mariánské Lázně
Ve stanici Mariánské Lázně čeká na svůj další spoj "singrovka" 820.056-0.
Autor:
David Prause
Datum:
10.07.1994
Místo:
Mariánské Lázně
Vůz 820.024-8 strávil celý svůj provozní život na západě republiky v depech od Chebu po Karlovy Vary. Až na samotném konci svojí existence se s ostatními zbývajícími kusy přesunul do středních Čech, kde však na nových pracovištích do provozu již nezasáhl a na počátku milénia byl zrušen a zlikvidován.
Autor:
David Prause
Datum:
23.12.1994
Místo:
Mariánské Lázně
"Singrovka" 820.030-5 měla před přelakováním svůj fádní unifikovaný nátěr doplněn sympatickými barevnými doplňky, což názorně dokládálo kladný vztah karlovarských strojvedoucích ke svěřeným strojům. Na snímku je zachycena v Mariánských Lázních před Vánoci roku 1994.
Autor:
David Prause
Datum:
17.01.1995
Místo:
Mariánské Lázně
V čele manipulačního vlaku do Karlových Varů byl v typicky zimním počasí zvěčněn stroj 735.144-8.