Autor:
David Prause
Datum:
12.05.1993
Místo:
Mariánské Lázně
"Eso" 363.043-1 bylo autorem zachyceno ve stanici Mariánské Lázně. Tomuto nejstaršímu plzeňskému "esu" bylo v dobe pořízení snímku již přes šest let, na skříni je však stále patrné dvojí označení, které na sobě měly stroje z výrobní série 69E3 z let 1986-87.
Autor:
David Prause
Datum:
16.05.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Odpolední osobní vlak z Plzně do Chebu zastavil v Mariánských Lázních. "První plecháč" na sobě nese již druhý unifikovaný nátěr tohoto provedení v pořadí.
Autor:
David Prause
Datum:
20.05.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Čisté podvozky dávají tušit, že stroj 242.261-6 nedávno prodělal vyvazovací opravu. Na snímku je zdokumentován v Mariánských Lázních, kdy vezl přímý osobní vlak z Chebu až do Českých Budějovic.
Autor:
David Prause
Datum:
23.05.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Nejstarší karlovarská "singrovka" - 820.005-7 - byla zachycena během provozní přestávky v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
02.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
720.046-2 - stálice na místní záloze a jeden z nejdéle sloužících chebských hektorů.
Autor:
David Prause
Datum:
04.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
V devadesátých letech již byly původní polomáčené nátěry na "motorech" řady 810 vzácností. Jedním z vozů, který si jej však udržel poměrně dlouho, byl stroj pořadového čísla 55. Na snímku z června 1993 je zachycen v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
04.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
"Eso" 363.081-1 právě zastavilo ve stanici Mariánské Lázně s rychlíkem "Bečva" ze Žiliny do Chebu, v soupravě byly zařazeny i zánovní vozy řady Bte z poslední dodávky (pozdější označení Bp). Tato řada vozů z našich tratí již vymizela, neboť se celá série podrobila modernizaci na vozy řady Bdpee.
Autor:
David Prause
Datum:
05.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Vzhledově běžný, ale pěkně udržovaný "plecháč" 242.222-8 čeká na odjezd se svým vlakem do domovského Chebu. Snímek ho zvěčnil ve stanici Mariánské Lázně.