Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Margecany
Spišská 140.005-0 v čele rekračního rychlíku směrem do Košic vyčkává v Margecanech na souhlas k odjezdu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Margecany
Manipulační nákladní vlak vedený lokomotivou 140.012-6 je zvěčněn při dobírání zátěže ve stanici Margecany.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.1991
Místo:
Margecany
V horkém letním odpoledni zastavil v žst. Margecany osobní vlak do Spišské Nové Vsi, v jeho čele se představuje bobina 140.035-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.03.1992
Místo:
Margecany
V Margecanech zastavil unifikovaný "šesťkolák" 182.010-9 s nákladním vlakem.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.09.1994
Místo:
Margecany
V Margecanech byla při posunu zachycena lokomotiva T458.1102 a ačkoliv už byla 6 let oficiálně přeznačena, tak stále nesla cedulky s původním označením.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.08.1998
Místo:
Margecany
Dne 16.8.1998 byla v margecanském depu zachycena odpočívající "ťapka" 721.106-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.09.2005
Místo:
Margecany
V Margecanech odpočívala lokomotiva 110.050-2.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2006
Místo:
Margecany
Ve stanici Margecany postávala 812.051-1, která měla jako první stroj své řady již z výroby dosazen korporátní lak známý pod názvem "Blonski".
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací