Autor:
Jan Toman
Datum:
13.10.2004
Místo:
Litvínov
Lokomotiva 740.774-5 prošla modernizací ,kde jí byl dosazen mimo jiné řídící systém INTELO, včetně zobrazovacího displeje provozních informací, rychloměr METRA, elektricky ovládaná přímočinná i samočinná brzda. Lokomotiva se využívala především na traťových výkonech, ale občas zastala i místo některé zálohy v litvínovském provozu. Vzhledem k její atypičnosti oproti ostatním lokomotivám řady 740 a tedy i nemožnosti použití ve dvoučlenném řízení, byl při další hlavní dílenské opravě lokomotivě navrácen původní řídící pultse všemi původními ovládacími prvky, včetně využití dvoučlenného řízení. V době vzniku snímku byly na denních zálohách v litvínovském provozu Unipetrolu celkem 4 zálohy. Tři z nich, povětšinou 729.610-6, 744.701-4 a některá lokomotiva řady 740, obstarávaly posun od stavědla 8 do různých částí závodu a čtvrtá lokomotiva obstarávala zmíněný posun v části Petrochemie a stahovala ložené soupravy ke stavědlu 8. Zde byla nejčastěji turnusována oranžová 740.735-6, občas zastoupena jinou lokomotivou téže řady.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.07.2016
Místo:
Litvínov
Poklidnou a poněkud ospalou atmosfétu nádražíčka v koncovém Litvínově rušilo 3. července 2016 pouze bublání motorového vozu 814.032-9, který sem před pár okamžiky dorazil s vlakem Os 16934. V letech 2019 a 2020 prošla zdejší trať velkou modernizací a elektrizací, což tento snímek jednou pro vždy zařadilo do kategorie "už neopakovatelných".
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
24.08.2018
Místo:
Litvínov
Klid pátečního dopoledne za malý okamžik naruší odjezd soupravy 914.013-8/814.013-9, ta odjede z litvínovského nádraží jako Os 16937 do Teplic v Čechách.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací