Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.09.1989
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Vcelku zachovalo vyzerajúci dvojdielny rušeň E479.1005+1006 bol zvečnený počas preprahu nákladných vlakov v stanici Lhotka nad Bečvou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.12.1989
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Veľmi pekný záber strojov E479.1045+1046 v čele nákladného vlaku vznikol v stanici Lhotka nad Bečvou týždeň pred Vianocami 1989. V súprave nákladného vlaku bola radená aj sprevádzaná zásielka vojenských vozidiel.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.06.1992
Místo:
Lhotka nad Bečvou
"Rakaňa" 183.027-2 odpočívala dňa 15.06.1992 v jednom zo "šturcov" stanice Lhotka nad Bečvou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.10.1992
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Pekný záber dvojice 131.042-4+131.041-6 vznikol v Lhotke nad Bečvou v októbri 1992.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.07.1994
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Ve Lhotce nad Bečvou byla v čele uhelného vlaku vyfocena olomoucká lokomotiva 182.012-5, která za sebou měla od vyrobení již 31 let těžké služby v nákladní dopravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.07.1994
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Ve Lhotce nad Bečvou je k odjezdu nachystán osobní vlak 3206 a v jeho čele je ostravský "peršing" 162.042-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.01.1995
Místo:
Lhotka nad Bečvou
U Lhotky nad Bečvou byl pořízen pěkný zimní snímek stroje 140.061-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.08.1997
Místo:
Lhotka nad Bečvou
"Dvojička" E479.1017+1018 čakala na svoj ďalší výkon v žst. Lhotka nad Bečvou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací