Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.05.2006
Místo:
Letohrad
Nejstarší sériová "osmsetdesítka" provozovaná v českých zemích, byl vůz inventárního čísla 007. Dodávky sériových M152.0 byly zahájeny vozy čísel 003 až 006, dodaných na východ Slovenska a právě počínajem vozem M152.0007 se tyto motorové vozy objevily i na Moravě a následně i v Čechách. Samotná 810.007-5 se postupem let přesunula do Čech a jejím domovem v současné době je lokálka z Olbramovic do Sedlčan, kde společně s 810.184 tvoří dvojici tamních kmenových vozidel. Okolo roku 2006 ovšem jezdila nějakou dobu také ve východních Čechách, jak dokládá její snímek pořízený 22.5.2006 v depu Letohrad.
Autor:
David Prause
Datum:
21.01.2010
Místo:
Letohrad
Udržovaná "žehlička" 111.032-9 byla vyfocena s osobním vlakem v Letohradě.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
06.10.2011
Místo:
Letohrad
Trutnovská "nulka" 750.346-9 přijíždí s měřícím vozem do Letohradu, kde dříve měla mnoho let i domovské depo.
Autor:
David Prause
Datum:
18.01.2017
Místo:
Letohrad
"Polonizovaný" stroj 130.024-3 bol zachytený s uceleným vlakom, zloženým z nádržkových nákladných vozňov, v zasneženom Letohradě.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací