Letohrad

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 22.05.2006
Místo: Letohrad

Nejstarší sériová "osmsetdesítka" provozovaná v českých zemích, byl vůz inventárního čísla 007. Dodávky sériových M152.0 byly zahájeny vozy čísel 003 až 006, dodaných na východ Slovenska a právě počínajem vozem M152.0007 se tyto motorové vozy objevily i na Moravě a následně i v Čechách. Samotná 810.007-5 se postupem let přesunula do Čech a jejím domovem v současné době je lokálka z Olbramovic do Sedlčan, kde společně s 810.184 tvoří dvojici tamních kmenových vozidel. Okolo roku 2006 ovšem jezdila nějakou dobu také ve východních Čechách, jak dokládá její snímek pořízený 22.5.2006 v depu Letohrad.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.11.2006
Místo: Letohrad

V Letohradu byla zvěčněna lokomotiva 740.694-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.11.2006
Místo: Letohrad

"Berta" 749.240-8 stála v Letohradě a vyčkávala, zda bude nasazena na nějaký další výkon.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.11.2006
Místo: Letohrad

Na pracovišti v Letohradě čekala na své nasazení lokomotiva 742.113-4.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.03.2007
Místo: Letohrad

Dvojice "lokomotiv" 751.354-2 + 751.176-9 projížděla po trati u Letohradu s těžkým nákladním vlakem Pn 44275.

Autor: David Prause
Datum: 21.01.2010
Místo: Letohrad

Udržovaná "žehlička" 111.032-9 byla vyfocena s osobním vlakem v Letohradě.

Autor: Václav Šafář
Datum: 06.10.2011
Místo: Letohrad

Trutnovská "nulka" 750.346-9 přijíždí s měřícím vozem do Letohradu, kde dříve měla mnoho let i domovské depo.

Autor: David Prause
Datum: 18.01.2017
Místo: Letohrad

"Polonizovaný" stroj 130.024-3 bol zachytený s uceleným vlakom, zloženým z nádržkových nákladných vozňov, v zasneženom Letohradě.