Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
11.08.1981
Místo:
Kysak
"Šesťkolák" E669.2137 odpočíval pred skladiskom v stanici Kysak, kde pravdepodobne zastával post postrkovej lokomotívy na krátkom, ale trakčne náročnom úseku do výhybne Ličartovce. Elektrifikácia trate do Prešova bola dokončená už v roku 1978.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.08.1986
Místo:
Kysak
Z okna vlaku boli v Kysaku zachytené lokomotívy E669.3033 a E669.2007, ktoré odtiaľto zrejme vykonávali postrkovú službu do Ličartoviec.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.02.1990
Místo:
Kysak
V Kysaku s nákladním vlakem zastavila košická lokomotiva 121.084-8.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
04.08.1991
Místo:
Kysak
Železničnou stanicou Kysak prechádza dlhý nákladný vlak vedený "šesťkolákom" 182.047-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.06.1992
Místo:
Kysak
Nákladní "pegas" T478.2022 pomáhal "okuliarnikovi" 754.085-4 s těžkým rychlíkem z Kysaku.
Autor:
Pavol Kukučík
Datum:
26.08.1993
Místo:
Kysak
Nedaleko Kysaku zachytil autor "skútra" 007, když projížděl jako "Lv rušeň" krásnou krajinou. Kysack leží v údolí řeky Hornád v nadmořské výšce 298 metrů zhruba 20 km jižně od Prešova a 15 km severně od Košic.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
14.08.1994
Místo:
Kysak
Hybridní složení manipulačního vlaku ve stanici Kysak, kdy do jeho čela nastoupil hektor ř. 721 a jedna z nejstarších lokomotiv 121.004-6. Stroj 121.004 je dodnes provozní u společnosti SŽDS a lze ho zastihnout především na slovenské části hlavního tahu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.09.1996
Místo:
Kysak
Se soupravou obilných vozů čekala na odjezd z Kysaku lokomotiva 182.049-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací