Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
12.03.2007
Místo:
Kroměříž
Stroj 703.632-0 na vlečce Sladoven v Kroměříži. Sladovna Kroměříž zahájila výrobu v červnu roku 1997. Z hlediska technologického vybavení se jedná o nejmodernější sladovnu v ČR. Svými technickými a technologickými parametry splňuje i ty nejnáročnější požadavky. Její dostavba znamenala důležitý krok v modernizaci českého sladařského průmyslu.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
19.05.2007
Místo:
Kroměříž
Dne 19.5.2007 se v Kroměříži mihla brněnská 750.143-0 se šestivozovým frýdeckým rychlíkem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
15.08.2007
Místo:
Kroměříž
V malom depe v Kroměříži sa stretol motorový vozeň 810.678-3 (vľavo) s o niečo starším "kolegom" 810.180-0.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.09.2007
Místo:
Kroměříž
Z dnes již neexistujícího stavědla 2 byl pořízen pohled na stanici Kroměříž před rekonstrukcí, do záběru se dostal i posunující motorový vůz 810.444-0.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
18.09.2007
Místo:
Kroměříž
"Motorák" 810.519-9 dorazil s osobním vlakem Os 3942 do Kroměříže. Stanice je ještě zachycena v původní podobě před rekonstrukcí.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
18.11.2007
Místo:
Kroměříž
Při rekonstrukci žst. Kroměříž byla nasazena u firmy Tomi Remont lokomotiva 750.132-3, kterou vlastnil ODOS a pronajímal ji na výlukové práce.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
14.04.2008
Místo:
Kroměříž
Ranní rozjezd "bucharů" z Kroměříže byl vyfocen dne 14.4.2008. Lokomotiva 742.142-3 pojede strojně do Hulína, odkud bude brát Mn 81051 do Bystřice pod Hostýnem. 742.090-4 jede strojně na vlečku Skašov, odkud stáhne s pomocí dvojčete ř. 742 dva ložené vlaky se štěrkem do Kojetína.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
10.05.2008
Místo:
Kroměříž
V ještě nezrekonstruované stanici Kroměříž se dne 10.5.2008 setkaly lokomotivy 742.085-4 a 742.346-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací