Kralupy nad Vltavou

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.05.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

S nákladním vlakem byla ve stanici Kralupy nad Vltavou zachycena "zamračená" T478.1011.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.05.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

V roce 1900 byla v lokomotivce Krauss v Linzi vyrobena nová lokomotiva 178.02, která byla v zápětí dodána na sklonově velmi náročnou trať Karlovy Vary – Johanngeorgenstadt. Po rozpadu Rakousko-uherska byla zatažena do stavu ČSD a později přeznačena na 422.002. Svou službu ukončila 5. 9. 1968, kdy byla u ČSD zrušena. Již jako zrušena putuje do tehdy zakládané sbírky v České Třebové, odkud v březnu 1981 následoval přesun do Kralup nad Vltavou. V roce 1984 byla zachycena Ivanem Šnáblem již na pomníku, kde setrvala až do nového tisíciletí. Pro připravované luženské setkání lokomotiv řady 422.0 a 423.0 byla DHV z pomníku sejmuta a umístěna do expozice luženského muzea.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.05.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

V depe v Kralupech odpočíval "čmeliak" T669.0043.

Autor: Miroslav Kubelka
Datum: 23.06.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

U Kralup nad Vltavou byla v čele osobního vlaku vyfocena "zamračená" T478.1219.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 15.09.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

Motorový vůz M262.0122 byl několik let nasazen na vozbu měřícího vozu železničního svršku. Při pauze byl zdokumentován v Kralupech nad Vltavou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.06.1985
Místo: Kralupy nad Vltavou

Udržiavaný rušeň T334.0555 bol zvečnený zboku v stanici Kralupy nad Vltavou.

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.09.1987
Místo: Kralupy nad Vltavou

V Kralupech nad Vltavou dne 27.9.1987 sloužil na staničním posunu "pračmelák" T669.0001.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 09.09.1989
Místo: Kralupy nad Vltavou

Netradičně, ale vkusně upravená lokomotiva 751.165-2 posunovala v domovských Kralupech nad Vltavou.