Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Stanicí Kralupy nad Vltavou projížděl mezinárodní vlak EC 173 a v jeho čele byl "bastard" 372.005-9, který si pod tímto označením již mnoho nenajezdil, čekalo ho přistavení do dílen a rekonstrukce na řadu 371.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.09.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Rušeň 163.017-7 bol zdokumentovaný v stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.03.2001
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Stanicí Kralupy nad Vltavou projíždí mezinárodní vlak EC 171 "Hungaria", tažený pražským "bastardem" 372.008-3.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.00.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
"Čmeliak" 770.035 posunoval ešte v roku 2003 v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.00.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Prevádzkou ošľahaná 771.149-2 bola zvečnená pri posune v domovských Kralupech nad Vltavou.
Autor:
David Prause
Datum:
05.02.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Stroj 751.371-6 se připravuje na další výkon ve stanici Kralupy nad Vltavou. V pozadí stojí "žehlička" 110.048.
Autor:
David Prause
Datum:
28.03.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Stále pravidelně nasazovaný "motorák" 820.046-1 označený historicky jako M240.046 stojí během provozní přestávky na pracovišti v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
05.04.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Před místním depem v Kralupech nad Vltavou odpočívaly lokomotivy 751.221-3 a 751.371-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací