Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.04.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Stále vyzdobený, ale už mierne zašlý "peršing" 163.016-9 práve "pristáva" v stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Pred nezameniteľnou remízou v depe Kralupy nad Vltavou autorovi zapózovala "zamračená" 751.371-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Jednu ze záloh ve stanici Kralupy nad Vltavou obsluhovala lokomotiva 720.141-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.09.1999
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ze stanice Kralupy nad Vltavou se rozjížděla bobina 141.058-8 v čele rychlíku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.04.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou byl s rychlíkem vyfocen "peršing" 162.037-6, který patřil pod DKV Praha.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.05.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ze stanice Kralupy nad Vltavou odjížděla lokomotiva 121.043-4 se smíšenou zátěží pravidelného vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.06.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou zachytil objektív Ladislava Kroula stroj 110.051-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.2000
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou zapózoval ústecký stroj 122.001-1, který byl necelý rok po obnově laku a stále mu to slušelo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací