Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.07.1995
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Novým lakem zářící 753.390-4 se vystavuje u kralupského depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.08.1995
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Průjezd lokomotivy 123.011-9 s nákladním vlakem, zachytil autor snímku ve stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.06.1996
Místo:
Kralupy nad Vltavou
První a zároveň prototypový stroj své řady, lokomotiva 770.001-6 (T669.0001) zachycená v Kralupech nad Vltavou, kde sloužila.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.07.1996
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Lokomotiva 123.025-9 ve stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.09.1996
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou zastihl autor lokomotivu 751.165-2 během opravy po požáru. Podle nízkých madel můžeme poznat, že kabina pochází z první série vyrobených lokomotiv své řady, nejspíše z 751.015-9.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.00.1997
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Už opotřebovaná, stále ale dobře sloužící "zamračená" 751.371-6 v čele nákladního vlaku v Kralupech nad Vltavou. Zmínit můžeme, že původně jde o stroj T478.2071.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Při provádění posunu zachytil autor v Kralupech nad Vltavou "zamračenou" 751.139-7.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou posunovala "zamračená" 751.147-0, která byla tou dobou čerstvě po dílnách a v novém laku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací