Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
04.10.1995
Místo:
Komárno
Nablýskaný "tranzistor" 742.020-1 ve svém typickém laku odpočívá v Komárně před svým dalším výkonem.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
14.10.1995
Místo:
Komárno
"Rušeň" 751.194-2 bol dokumentován po príchode zo ŽOS-ky v depe Komárno dňa 14. 10. 1995.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
14.06.1997
Místo:
Komárno
Pri posune v žst. Komárno bol zvečnený posledný miestny prevádzkový "pilštyk" 735.040-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Komárno
V dobách, kdy bylo v Komárně možné denně potkávat motorové vozy řady 810, byl před místní strojovkou "motor" 810.437-4.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
21.04.1998
Místo:
Komárno
Tradičný novozámocký stroj 721.052-9 bol zachytený pri posune v Komárne.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
12.11.2004
Místo:
Komárno
810.490-3 bola zachytená v juhoslovenskom Komárne.
Autor:
Tomáš Dolejší
Datum:
26.04.2005
Místo:
Komárno
Pri delení Železničnej spoločnosti, a.s. na začiatku roka 2005 prešla "laminátka" 240.083-6 k Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia. A tak mohla byť zachytená v PPS Komárno s nákladným vlakom, ktorého rušňovodič sa práve rozpráva s mladou výpravkyňou. Tento stroj je nezameniteľný vďaka decentnej výzdobe v podobe trikolór na čelách rušňa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací