Klatovy

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 23.07.1991
Místo: Klatovy

"Kredenc" 831.211-8 dorazil do Klatov s osobným vlakom Os 17506 z Horažďovic předměstí.

Autor: Leoš Tomančák
Datum: 29.08.1995
Místo: Klatovy

Ve stanici Klatovy těsně před zasažením měděnou pavučinou, zastavila "nulka" 750.081-2 s Os 7503 z Železné Rudy, tomuto každodennímu obrazu v Klatovech přihlížela mlčky klasická lampa pouličního osvětlení - známá "sadovka".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Klatovy

Do čerstvě "drátovaných" Klatov přijíždí brejlovec 754.030-5 s osobním vlakem ze Železné Rudy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Klatovy

Klatovský "dunihlav" 831.134-2 před malou chvílí odstoupil od osobního vlaku z Železné Rudy a před objektivem autora odjíždí do depa zbrojit a čekat na další pravidelný výkon, kterých měly tyto stroje na klatovsku opravdu mnoho.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Klatovy

Tou dobou ještě klatovský stroj, brejlovec 754.016-4 před odjezdem ve stanici Klatovy. V pozadí vidíme probíhající elektrifikaci v rámci trati z Plzně do Klatov.

Autor: David Prause
Datum: 02.09.1997
Místo: Klatovy

Atypicky natřený stroj 242.231-9 během provozní přestávky v Klatovech. Za ním klasický "unifikovaný" 242.206-1.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.05.1999
Místo: Klatovy

V Klatovech posunoval dne 7.5.1999 "plecháč" 242.206-1.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.05.1999
Místo: Klatovy

Klatovské depo bylo dlouhá léta spjato nejen s legendárními "dvaašedesátkami". Jednou ze stálic byla také 831.117-7. Na snímku ji vidíme, jak vyráží s osobním vlakem ve směru na Železnou Rudu.