Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
23.07.1991
Místo:
Klatovy
"Kredenc" 831.211-8 dorazil do Klatov s osobným vlakom Os 17506 z Horažďovic předměstí.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
29.08.1995
Místo:
Klatovy
Ve stanici Klatovy těsně před zasažením měděnou pavučinou, zastavila "nulka" 750.081-2 s Os 7503 z Železné Rudy, tomuto každodennímu obrazu v Klatovech přihlížela mlčky klasická lampa pouličního osvětlení - známá "sadovka".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Klatovy
Do čerstvě "drátovaných" Klatov přijíždí brejlovec 754.030-5 s osobním vlakem ze Železné Rudy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Klatovy
Klatovský "dunihlav" 831.134-2 před malou chvílí odstoupil od osobního vlaku z Železné Rudy a před objektivem autora odjíždí do depa zbrojit a čekat na další pravidelný výkon, kterých měly tyto stroje na klatovsku opravdu mnoho.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Klatovy
Tou dobou ještě klatovský stroj, brejlovec 754.016-4 před odjezdem ve stanici Klatovy. V pozadí vidíme probíhající elektrifikaci v rámci trati z Plzně do Klatov.
Autor:
David Prause
Datum:
02.09.1997
Místo:
Klatovy
Atypicky natřený stroj 242.231-9 během provozní přestávky v Klatovech. Za ním klasický "unifikovaný" 242.206-1.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.05.1999
Místo:
Klatovy
V Klatovech posunoval dne 7.5.1999 "plecháč" 242.206-1.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.05.1999
Místo:
Klatovy
Klatovské depo bylo dlouhá léta spjato nejen s legendárními "dvaašedesátkami". Jednou ze stálic byla také 831.117-7. Na snímku ji vidíme, jak vyráží s osobním vlakem ve směru na Železnou Rudu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací