Kladno

Autor: Petr Malý
Datum: 05.08.2009
Místo: Kladno

Na kladenském nádraží byl zdokumentován "catr" 753.755-8.

Autor: Milan Šich
Datum: 13.05.2010
Místo: Kladno

Ing. Vladimír Kříž z Kladna zakoupil do své sbírky muzejních vozidel i "pilštyka" T466.0502. Na snímku je zobrazen stav během renovace a zároveň po dosazení parního generátoru PG 500.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.09.2010
Místo: Kladno

Motorová jednotka 814.090-7 odpočívá v kladenském depu před dalším výkonem.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.09.2010
Místo: Kladno

Regionova 814.122-8 byla zachycena v Kladně krátce po příjezdu s osobním vlakem z Kralup nad Vltavou.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 22.09.2010
Místo: Kladno

Tato lokomotiva vznikla rekonstrukcí z T448.0669 patřící firmě Škoda Plzeň - doprava. Později se lokomotiva stala majetkem firmy Viamont, která si jí dala modernizovat. Dnes tuto loko provozuje společnost AWT.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.02.2011
Místo: Kladno

Ve stanici Kladno zastavil R 1289 z Rakovníka do Prahy Masarykova nádraží s 854.033-8

Autor: Petr Malý
Datum: 04.10.2011
Místo: Kladno

V Kladně byla zvěčněna dvojice lokomotiv řady 740 už v novém barevném schématu společnosti AWT (Advanced World Transport a.s.). Konkrétně jde o stroje 740.842-0 a 740.674-7.

Autor: "Hostivice"
Datum: 05.05.2012
Místo: Kladno

Když se přidá k zátěži dřeva z Řevničova ještě lupek z Nového Strašecí, Mn 85433 do Kralup nad Vltavou získává zajímavé rozměry. Odvoz 12vozového vlaku zajistil stroj 755.002-3, snímek pochází z úseku Kladno Rozdělov - Kladno.